Makeup ner(e)d

Lancome, Rouge IN LOVE-recenzija

/
18 Comments

Vjerojatno ste svi primjetili da su bold usne najveći hit ove sezone i moram priznati da mi se taj trend jako sviđa. Znam da se dosta žena i djevojaka plaši ovakvih nijansi ruževa, ali mislim da nema razloga! Ujednačite ten što je moguće više, nanesite crni eyeliner na oči i jedan ovakav tamni ruž na usne i probudite holivudsku pin up divu u sebi. :)


Ovaj ruž je trenutno moj apsolutni favorit i jednostavno ga obožavam! Otkad sam ga kupila svi ostali ruževi koje imam su pali u drugi plan. Ljepotan koji me osvojio je Lancome-ov Rouge IN LOVE u nijansi 379 N. U ovoj liniji oznaka N na ružu označava večernju verziju, odnosno Tonight Is My Night kategoriju.
Nijansa je duboka, grimizna mješavina ljubičaste i crvene.



Ambalaža u kojoj se nalazi 4,2 ml ruža je elegantna kombinacija metalnog mat i sjajnog dijela. Jako je čvrsta i poklopac lijepo prijanja na sami ruž. Dolazi u kutijci koja je također metalik-sjajna.

Cijena ruža je nažalost poprilično visoka-oko 50 KM u našim parfumerijama, pa su zato ovakvi komadi kozmetike nešto čime se samo ponekad mogu počastiti. I onda ih čuvam i volim k'o oči u glavi. :D

Tekstura je kremasta i lagana što je mene jako iznenadilo. Naime, kad sam ga prvi put otvorila, izgledao je potpuno mat (kao što vidite na prvoj slici), te sam očekivala voskastu i tvrđu teksturu. Npr. ostali mat ruževi koje imam su redovito 'tvrđi' i teže se nanose (Artdeco, Golden Rose i dr.), te su uglavnom dosta suhi što je ponekad znalo rezultirati suhim i izmučenim usnama nakon dužeg nošenja istih. Ovaj ruž je totalna suprotnost! Toliko je lagan za nanošenje i ostavlja prozračan osjećaj na usnama da sam, kad sam ga prvi put stavila, stalno provjeravala je li već nestao s usana pošto ga uopće nisam osjećala na njima! Skužila sam da u kontaktu s toplinom usana poprima tu specifičnu teksturu gdje mu površina postaje pomalo 'uljasta' te je zbog toga toliko i poseban.

E sad, ja sam mislila da će tu doći do problema oko postojanosti, jer sam inače uvijek voljela suhe ruževe zato što se nisam morala brinuti hoće li nestati s usana u roku sat vremena. Ugodno sam se iznenadila kad sam nakon 3-4 sata nošenja vidjela da je ruž i dalje postojan. Nakon toga lagano i ujednačeno nestaje i ostavlja lip stain na usnama. Ne skuplja se u boricama, ne preslikava na zube i ne razlijeva se oko usana.
Jako je lagan za nositi i nema osjećaja zatezanja i isušivanja.
Solidno je pigmentiran i pri nanošenju ostavlja ujednačen trag. Kad se radi o tamnijim ruževima, svakako je bitno imati njegovane usne jer se uz tamni ruž dodatno istakne svaki ispucali dio, zato preporučam lagani piling prije.

Ruž se nakon prvog, 'uljavog' dodira i sjaja suši lagano prema polumat završetku. To na mojim, manjim usnama izgleda savršeno. Zbog te mrvice sjaja koji ostaje tamna boja mi ne smanji vizualno usne, kako bi to vjerojatno napravila da je završetak potpuno mat.

Swatchano na dnevnom svjetlu, bez blica:


Ovako izgleda na meni:



Kad sve sumiram, ovom Lancome ljepotanu bih dala ocjenu 4/5, isključivo radi jako visoke cijene. Sve ostale karakteristike su za mene više nego zadovoljavajuće i već sam na početku napisala da jako, jako volim ovaj ruž. :)

Kakve usne ćete Vi nositi ove zime?

S obzirom da danas počinje, svima nam želim najljepši prosinac!
Do čitanja :*


You may also like

Broj komentara: 18:

  1. uh, ovo bi mi dobro stajalo :)) Kod mene su ti Revlon mat 7 i 8 hiti trenutno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je 7 divna! Još sam se mislila oko nje kad sam zadnji put bila u Mulleru ali nisam kupila, a u ovoj našoj bajti u kojoj ima Revlon nemaju uopće matte liniju ruževa.
      Ma svakako nakon ovog ''postim'' od ruževa jedno vrijeme :D

      Izbriši
    2. ja moram da priznam, ja sam jedna od onih koji se plase ovakvih boja :( ali tako mi izgledaju prefinjeno i elegantno sve devojke koje imaju tako bordo usne, i uvek sam zelela da imam i ja takav ruz, ali kada krenem da ga kupim, opet se uplasim. cekam da vidim te tvoje look-ove sa njim, mozda se i osmelim da ga kupim :)

      Izbriši
    3. Sreca pa sam nagazila zadnju parfimeriju koja ima evlon. prestali su da ga uvoze :(
      Na neku svedenu kombinaciju (kod mene je to uglavnom sivo) samo maskara i ruz i prekrasno..Probaj da ga nosas po kuci dok se ne naiknes :))

      Izbriši
    4. A joj, koja šteta! NIje mi to jasno nikako s Revlonom kod nas ali dobro..
      Slažem se, najbolje je isprobati malo kod kuće da se navikneš! Ja sam prije zazirala od ruževa općenito, uvijek sam naglašavala oči, a onda kad sam jednom probala ruž, bam-ljubav! :)

      Izbriši
    5. Jesu li to opet prestali uvoziti Revlon u BiH??? OMG!

      Izbriši
  2. imate li onda vas dve neku preporuku za neki jeftiniji ruz sa ovako nekom lepom nijansom bordo, da ga prvo nosim po kuci, pa ako se naviknem, da isprobavam ovaj lancome? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni odmah padne na pamet Rimmelov Cutting edge ili Catrice Tell me a berry-tale, zatim Ardeco Dita Von Teese kolekcija ima par tamnijih nijansi crvene. Pogledaj odgovara li ti neki od tih :)

      Izbriši
  3. Prelepa je boja! Bas sam i ja htela da pitam za neku jeftiniju zamenu, pogledacu cuttin edge, mada mi on deluje ljubicast po svocevima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, Cutting edge je nešto više ljubičast (ali je isto predivan), Golden Rose 120 je baš tamno crven..sutra ću malo pogledat u cm-u ili dm-u neki dupe za ovog.

      Izbriši
  4. Joj kako je divaaaaaaaaaaaan :D moram otići da šmeknem ruževe iz ove kolekcije, ne znam kako nisam do sad. najviše me privlači tekstura.
    ovakve ruževe rijetko nosim, pretežno zato što sam većinom odjevena u neku ležernu kombinaciju pa mi je make-up prilagođen outfitu. ali romantične večere ne prolaze bez tamnih i naglašenih usana, meni imaju neku posebnu draž i senzualnost. sad sam se inspirisala na razmišljanje o povezanosti šminke i osjećaja seksipilnosti :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako pogledaj, ova linija im je podjeljena u 3 dijela pa ti nijanse nose oznake M. B i N. M za Jolis Matins (ljepota prijepodneva) B za Boudoir Time (kasno poslijepodne),a N za Tonight Is My Night. Tako da ima za svakog po nešto.
      A o povezanosti tog dvoje bi se itakako dalo pričati! U mom slučaju ruž je glavni okidač. osobito tamni :DD

      Izbriši
  5. Pratim te vec duze vreme, ali nikako da ostavim komentar, povod za ovaj sad je fantastican post, koji nisam videla, u pitanju je Tutorial tri olovke i maskara, i zanima me da li olovke nanosis direktno na oci ili cetkicom uzimas po malo kao sa senkama?! Hvala.:) Inace, predivna si, prelepa si sa naocarima.:)Lola

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što si se javila :)
      Olovke nanosim direktno na kapke bez kista, kist koristim samo za blendanje.

      Izbriši
  6. dopada mi se boja,baš baš,i kontam da bih mozda i mogla ovo da iznesem, samo malo hrabrosti :)))

    OdgovoriIzbriši